Lene og Tommi+
den nye sykkelen min =
Jepp! Jeg skal sykle nordsjørittet på 9 mil i juni! Fikk kjøpt meg ny sykkel forrige mnd,har ikke fått sykla så mye for det blir så liten tid til det,men prøver å få det til :) Gru gleder meg til rittet da,er ikke så glad i å sykle på grus,spesielt ikke i dårlig vær som det av og til er her i rogaland,liker best å hive meg på terrengsykling i sørmarka,ELSKER å ha stor fart over våt jord og greiner :D
Jepp! Jeg skal sykle nordsjørittet på 9 mil i juni! Fikk kjøpt meg ny sykkel forrige mnd,har ikke fått sykla så mye for det blir så liten tid til det,men prøver å få det til :) Gru gleder meg til rittet da,er ikke så glad i å sykle på grus,spesielt ikke i dårlig vær som det av og til er her i rogaland,liker best å hive meg på terrengsykling i sørmarka,ELSKER å ha stor fart over våt jord og greiner :D Men jeg får satse på at det går bra! :D

Barneritt :P
SvarSlettFlott og se at livets lyse side lyser på deg om dagen vennen.
Hvem hvet, kanskje vi ses i et ritt en gang :)
Jøss! Tøffa! =)
SvarSlettEr ikke noe barneritt Robert når eg aldri har sykla ritt før ;) Gruer meg jeg,pg gleder meg litt! :D
SvarSlett