torsdag 2. februar 2012

Nå har jeg begitt meg ut på ting jeg ikke kan! :P

                                                                       Lene og Tommi

                                                                             
                                                                                +

                                                                  den nye sykkelen min

                                                                                =


Jepp! Jeg skal sykle nordsjørittet på 9 mil i juni! Fikk kjøpt meg ny sykkel forrige mnd,har ikke fått sykla så mye for det blir så liten tid til det,men prøver å få det til :) Gru gleder meg til rittet da,er ikke så glad i å sykle på grus,spesielt ikke i dårlig vær som det av og til er her i rogaland,liker best å hive meg på terrengsykling i sørmarka,ELSKER å ha stor fart over våt jord og greiner :D

Men jeg får satse på at det går bra! :D


3 kommentarer:

  1. Barneritt :P

    Flott og se at livets lyse side lyser på deg om dagen vennen.

    Hvem hvet, kanskje vi ses i et ritt en gang :)

    SvarSlett
  2. Jøss! Tøffa! =)

    SvarSlett
  3. Er ikke noe barneritt Robert når eg aldri har sykla ritt før ;) Gruer meg jeg,pg gleder meg litt! :D

    SvarSlett