onsdag 8. februar 2012

Dagens fangst på shoppingsrunden og dagens middag!

Følte for å friske opp klesskapet med litt farger! Føler det er for mye svart og hvitt i skapet,nå er det på tide å få vårfarger inn i det! :D


Middagen jeg lagte idag var kjempegod! Ble inspirert av en treningsblogg i går,husker ikke navnet på den. :/ Men det er iallefall fullkorns lefse (som man bruker til taco),dolmio,rødløk,mais,mazzerella og cheddar ost,og kalkunpølser,VELDIG GODT! :) Og så klart ett glass pepsi max ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar