Middagen jeg lagte idag var kjempegod! Ble inspirert av en treningsblogg i går,husker ikke navnet på den. :/ Men det er iallefall fullkorns lefse (som man bruker til taco),dolmio,rødløk,mais,mazzerella og cheddar ost,og kalkunpølser,VELDIG GODT! :) Og så klart ett glass pepsi max ;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar