Har egentlig vært i dårlig humør idag,for jeg klarte å miste forlovelses ringen min på jobb! Og tviler strekt på at jeg får den tilbake. Har mistet den oppi en sekk med tøy som skal til ett stort fellesvaskeri,tror det kan bli vanskelig å finne den der :/ Men jeg håper! Jeg vil gjerne ha den på igjen kjenner jeg!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar