Har hatt en veldig kjekk arbeidsdag foruten om de selforskyldte smertene mine ;) Nå er det tomatsuppe med egg og fullkors makaroni på menyen om straks,må bare få vekket han lille Adrian som var så trøtt idag at han sovnet i sofaen etter barnehagen :)

Hva jobber du med da?
SvarSlettGøy at du har fått igang bloggen din igjen
Jobber på sykehjem :)
SvarSlett