torsdag 9. februar 2012

Hard arbeidsdag!

Men det er fordi jeg er så støl i lår,rumpe og legger! Gad,det var så slitsomt å bøye meg,gå i trapper og bare i det hele tatt stå oppreist. Men NO PAIN,NO GAIN! 


Har hatt en veldig kjekk arbeidsdag foruten om de selforskyldte smertene mine ;) Nå er det tomatsuppe med egg og fullkors makaroni på menyen om straks,må bare få vekket han lille Adrian som var så trøtt idag at han sovnet i sofaen etter barnehagen :)


2 kommentarer:

  1. Hva jobber du med da?
    Gøy at du har fått igang bloggen din igjen

    SvarSlett