To hundre gram har han lagt på seg,ca,på en og en halv uke,apetitten har økt,men nå har han fått mye vom og kylling. Så endelig spiser han igjen :) Fóret for kresne hundre ville han IKKE ha! Men men,så lenge han spiser andre ting så går det vel greit,spiser litt av fòret engang i blandt.
Han er veldig fornøyd for tiden,det begynner å bli ganske vårlig ute,og da elsker han å være ute!
Ha en fin dag :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar