torsdag 1. mars 2012

Bali prosjektet.


To hundre gram har han lagt på seg,ca,på en og en halv uke,apetitten har økt,men nå har han fått mye vom og kylling. Så endelig spiser han igjen :) Fóret for kresne hundre ville han IKKE ha! Men men,så lenge han spiser andre ting så går det vel greit,spiser litt av fòret engang i blandt. 

Han er veldig fornøyd for tiden,det begynner å bli ganske vårlig ute,og da elsker han å være ute! 

Ha en fin dag :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar