tirsdag 7. februar 2012

Nydelig duft jeg fikk av min kjære!

Denne er bare helt nydelig og frisk,elsker den! Tommi kjøpte den på vei hjem fra Oslo,han var der med jobben på kurs og fest ;)
Tusen takk Tommi,beste parfymen jeg har hatt i hylla mi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar