Bali er jammen småspist av seg! Alltid vært det. Begynte egentlig med å være veldig småspist da han hadde tannproblemer,men så fikset vi det,og han har tydeligvis ikke tenkt å slutte med denne småspisingen sin. Litt synd for han er ganske tynn synes jeg.
Veier 1.8 kilo,så nå var jeg å kjøpte VOM og ROYAL CANIN fòr for kresne hunder. Håper han kanskje får litt bedre matlyst! Men han er jo kjempesøt fordi om,verdens beste <3
Og hu mor måtte kjøpe seg jern og vitaminer,har jernmangel for tiden,er så slapp og blei,så vi får satse på at det hjelper :)
Har du noen tips for at Bali kan få bedre matlyst??
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar