Lene Miella & CO
tirsdag 7. februar 2012
Deilige farger til neglene nå som våren snart kommer!
Disse fargene synes jeg er så herlige nå som våren snart kommer! Jeg bruker alle disse,har alt for mye neglelakk på badet,men man har jo råd til det da,depend sine er jo billige og bra :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar