tirsdag 7. februar 2012

Deilige farger til neglene nå som våren snart kommer!

Disse fargene synes jeg er så herlige nå som våren snart kommer! Jeg bruker alle disse,har alt for mye neglelakk på badet,men man har jo råd til det da,depend sine er jo billige og bra :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar