Da er dagens trening over,og jeg er faktisk litt kvalm! Trente effektivt i dag,50 minutter. Hadde ikke tid til mer,men hadde jo litt shopping før treninga,er jo litt trening det også! ;)
Måtte ha meg en energi drink før trening,og en proteinshake etter. Fant denne rosa shakeren på kost1,veldig søt :)
Dagens trening ble markløft og utfall,jeg blir så gåen i kroppen av utfall! Men det er deilig :) Fikk brukt ro maskinen og,den elsker jeg!
Nå er det middagstid her,er jammen sulten nå!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar