Å trene er det kjekkeste jeg vet om for tiden. Og det er så deilig å kunne se kroppen forandre seg! Har holdt på å trene i 2 mnd nå,og det har blitt forandringer på kroppen allerede! Og ikke minst den gode energien jeg får av det! Varierer treningen med sykling,løfte vekter og lange turer. Skriver og opp hvor mangen kilo jeg tar hver uke,så jeg kan se hvor mye jeg øker,det er ganske motiverende! Trener 3-5 ganger i uken. 
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar