Driver å søker en hel del med jobber nå,vil ikke gå hjemme lengre!Gleder meg til å komme meg ut i arbeid,bli litt mer sosial!
Ellers så er Adrian enda syk,hoster og harker,veeeeldig mammadalt,gråter fra morgen til kveld,og vil kun ligge i armkroken,så jeg får ikke vært så mye ute i sola kan du si......
Skal ha en rolig helg med ungene og film,avslappning de lux :)
Hva skal du i helgen?
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar