fredag 21. mai 2010

En arbeidssøkende mor...

Driver å søker en hel del med jobber nå,vil ikke gå hjemme lengre!
Gleder meg til å komme meg ut i arbeid,bli litt mer sosial!

Ellers så er Adrian enda syk,hoster og harker,veeeeldig mammadalt,gråter fra morgen til kveld,og vil kun ligge i armkroken,så jeg får ikke vært så mye ute i sola kan du si......

Skal ha en rolig helg med ungene og film,avslappning de lux :)

Hva skal du i helgen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar