
Venter på dolly skal komme med pizza :)Jeg er så sulten i dag! Har spist hele dagen føler jeg haha! :P
Adrian har kommet i det stadie hvor alt skal puttes i nesa...stress! Godt jeg er god med pinsetten ;)
Han har også begynt å si ord som jeg sier....sånn så i dag så sa han SLUTT! Gjerne fordi jeg sa det så mangen ganger når han sto å dro ut alt jeg hadde bretta av klær hehe.
Imorgen så drar jeg og noen kompiser til Oslo! Blir bare en dag da,men jeg gleder meg. Adrian skal til farmoren,di skal inn på hytta en liten tur. Og Emma er hos pappaen sin denne uka....
Så nå må maten komme før jeg dør av sult her hehe.
Lite blogging for tiden,men har ikke så veldig mye å blogge om egentlig....
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar