torsdag 6. mai 2010

Denne filmen digger jeg !

Skal se den igjen,for jeg likte denne kjempegodt! (litt ekstra godt siden Gerard Butler spiller haha) Men seriøst,den var veldig bra denne filmen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar