søndag 16. mai 2010

16 mai

Da henger dressen til Adrian klar her,kjolen min,og Emma sin bunad. Hun vil egentlig ikke ha den på sier hun,så vi får se hva hun tar på seg i morgen! Tog ville hun iallefall ikke gå i! Men jeg sa til henne at det er første gang hun skal gå,kan heller droppe det neste år om hun ikke liker det.

Nå er ansiktsmaska på,venter på en maskin med klær som skal bli ferdig,mens jeg ser IN HERE SHOES på tv3....HATER REKLAME!!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar