Så koselige bilder!Håper dere og kaninen har det fint?!
Ja vi har det veldig fint,eneste er at kaninen har blitt litt agrisiv nå etter vi flytta....kjedelig...selv om hun er mye utav buret,så hopper hun på meg og angriper. Kan jo være hun bare leker da,....
Så koselige bilder!
SvarSlettHåper dere og kaninen har det fint?!
Ja vi har det veldig fint,eneste er at kaninen har blitt litt agrisiv nå etter vi flytta....kjedelig...selv om hun er mye utav buret,så hopper hun på meg og angriper. Kan jo være hun bare leker da,....
SvarSlett