Ikke fordi jeg ikke trives i denne leiligheten,men jeg vil flytte til Arendal!Jeg trives ikke her lengre,i stavanger,folk er så dramatiske her,og jeg kjenner at jeg har fått nok!
Så nå sitter jeg å ser på leilighet i Arendal,ser for meg at det hadde vært veldig deilig å flytta fra denne byen.
Så vi får se hva jeg kommer frem til,er ikke bare bare å flytte heller med tanke på barna som har familien sin i stavanger. Men det blir jo ikke for alltid da. Ett år eller to. Og det er jo ikke langt ifra Stavanger til Arendal heller. Få meg en 80% stilling eller mindre,og reise til Stavanger i helgene slik at barna kan være med resten av familien.....
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar