Har så lite å blogge om fortia!Jo kan jo fortelle at Adrian har blitt syk igjen,han har førti i feber,hoster og er veldig slakk... Veldig uvant at han vil ligge rolig i sofaen oppå en pute og se på tv. Men han begynner å bli litt bedre. Har vært noen slitsomme dager nå,er ikke bare bare med en syk baby. Masse is har han fått,han har ikke matlyst,så jeg har laga smothie og førset ned,og gitt han.
Ellers så sitter jeg nå og titter på bil. Jeg skal kjøpe meg bil neste mnd,er så møkklei av å ta bussen!
Så fint at du har det bra:)
SvarSlettMen dumt at Adrian er syk da,god bedring til lille!
Ha en fin helg!
Ha en fin helg du og Nina :)
SvarSlett