

Ble visst ingen tur i går,veldig kjipt,men sånn ble det nå bare.....
Brukte dagen på å vaske og sove heller jeg hehe. Og samme har jeg gjort idag. Lader opp til de to søte ungene mine skal komme hjem igjen!
Adrian er jo på hytta,og Emma hos sin far.
Nå skal jeg dra ned til sentrum og ta meg en utepils før sola går ned. Må jo være litt sosial og hehe.
Så skal jeg hjem og lage meg moussaka til middag og hjemmelaga hvitløksbrød,NAM!! Pluss se Spartacus serien ;)
Ha en fin kveld alle sammen :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar