søndag 23. mai 2010

Adrian+perler=legevakta



Igår stappa Adrian en perle i nesa,så vi måtte dra på legevakten,fikk den ikke ut selv,og ville ikke pille med pinsett for mye heller itillfelle den skulle komme lengre opp i nesa. Etter to timer venting med en vilter Adrian så kom perla ut av seg selv....plutselig satt han å tygga på noe,og det var den lilla perlen...

Senere på kvelden,rundt kl 22 så gråt han veldig,gikk inn til han og han var knallvarm stakkars! Målte feberen og den var 40 grader...Ringte legevakta igjen,og de sa jeg skulle gi paracet og vann,og se det litt ann...Gjorde det,og så sovna vi begge på sofaen her og sov til kl 10 i morges.

Han er ikke i form stakkars lille...feberen er gått litt ned,men han er slakk og hoster mye... Så det blir nye dager med å bare ligge på sofaen med han nå fremover. Han skulle egentlig til pappaen sin i dag,men vil ikke ta han ut når han er syk.


2 kommentarer:

  1. Huff, stakkars... =/ Ikke noe kjekt når de små er syk! Masse god bedring til Adrian! =)

    SvarSlett
  2. Uff,bra det gikk fint med perla!
    Håper han er i bedre form nå.
    SV:Vi har ikke så mye ledninger framme,det meste er skjult.Men Bongo tygger på lekene til Jessica og papir.

    SvarSlett