Rocco Rottweiler :)
Verdens søteste hund! Han blir 5 år den 27 juli,og han må være den snilleste hunden jeg noen gang har vært borti!
Trenger ikke å gå med han i bånd engang hvis jeg ikke vil,sier "gå fint" til han så går han rett ved siden av beina mine,selv om det springer en katt forbi eller andre hunder. Han sloss aldri,med mindre andre hopper på han da,men det er jo normalt hehe :)
Han kan rull rundt,high five og er såå lydig! Emma har til og med kustus på han,han lyer hele familien med andre ord :)
Liker veldig godt å sove i enden på senga mi hehe,får egentlig ikke lov men legger av og til hodet på madrassa og "spør om lov".
Han liker veldig godt å sove lenge om morningene,og det var jeg veldig glad for når jeg var gravid med Adrian og Emma var hos sin pappa,da lå vi begge og sov til laaaangt på dag!
Måtte bare skrive litt om Rocco og,siden han er en stor del av familien min ;)
Glemte å skrive at han er veldig flink å bære hundepølsa si hjem ifra butikken selv :)
SvarSlett