Var en veldig kjekk dag :=) Jeg hadde laget langbord hos farmoren til Adrian,serverte smørbrød og masse gode kaker :) på kvelden var vi utslitt hele gjengen og sovna før hodet traff puta hihi
lørdag 6. juni 2009
Adrian sin barnedåp :)
Var en veldig kjekk dag :=) Jeg hadde laget langbord hos farmoren til Adrian,serverte smørbrød og masse gode kaker :) på kvelden var vi utslitt hele gjengen og sovna før hodet traff puta hihi
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar