tok oss en søndagstur for å mate fuglene,men det begynte å regne :(
Men vi hadde en veldig koselig tur fordet :) Rocco ville helst ikke dele brødet med fuglene,griske hunden hehe. Heldigvis for han så hadde vi med ett helt brød så både han og fuglene kunne få litt :)
Legger ut bilder av helgen litt senere når kidsa er i seng :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar