




LOOOOVE SHOES!!! hehehe,må begynne å tippe lotto snart,for jeg er alt for glad i sko!! og økonien min har ikke godt av det!! Bildene er sko jeg VIL ha! og siden jeg blir 25 denne mnd så håååper jeg at di magisk nok havner i skosamlinga mi :) Hvor mangen par jeg har i den samlingen vil jeg helst ikke offentlig gjøre ;)
det va sje di billigste skonå du ville ha! haha :p eg likte godt di øverste og di rosa =)=)=)
SvarSlettå, eg likte di nummer to og...! Kor mye koste di egentligt?
SvarSlettkoste ikkje mindre enn sånn ca minst 8000 tror eg hehe :P eg har ett par!! men di ser ikje ud som någen av di der då,men med åpen tå! di er sååå fine :D
SvarSlett