

Jeg har to kjempesøte barn, Emma Miella som blir 6 den 7 juli, og Adrian Emil som er .5.5 mnd,ble født 19 desember 2008 ,3 uker før tiden :)
Emma og Adrian har ikke samme far, hun bor hos meg 50% og resten av di 50% hos sin far,og for oss funker dette utmerket! Vi bor ganske nærme hennes far,og vi kommer godt overens :)
Emma begynner på Kampen skole i august,og jeg både gleder og gruer meg! Gleder meg mest da,men gruer meg litt for da blir plutselig lillejenta mi så STOR! :(
Jeg og Adrian går i familibarnehage på Gullfax på tasta,der stortrives vi :) Han liker di andre ungene,og synes at det er VELDIG spennende å se og ta på di andre babyene der.
Emma er som jenter flest som eeeelsker rosa(lilla og gul er og favoritt) og har fått seg ett veldig rosa rom nå(vi har nettopp flytta i ny leilighet) og hun trives veldig godt på rommet sitt nå som det er så rosa :) Hun liker godt å perle og holde på med klistermerker. Og så går hun på jazzdans midt i sentrum hver onsdag. Tenkte å melde henne inn i barneteateret til høsten,hun er så livlig og usjenert så jeg tror det hadde vært midt i blinken for henne (pluss at tanten hennes er skuespiller på national teateret og litt i filmer,og Emma synes dette er veeldig gøy,så hun sier hun vil som hun hehe)
Adrian begynte sitt liv med å få kolikk,men det varte heldigvis ikke så lenge! bare til han var 8-9 uker,takk og lov at det ikke varte til han var 3 mnd! Men fra å være en gutt som bare gråt og gråt så har han forandra seg til å bli verdens blideste gutt!! Smiler fra øre til øre hver gang han ser i mamma og pappas øyne, og når folk prater til han så blir han også veldig blid og snakker med :) dadadaddada er det nye som kommer ut av hans søte munn nå :)
Han var 3120 gram og var 48 cm når han kom,3 uker før termin. Han er en utolmodig gutt han Adrian,for når jeg var i uke 31 så var fødselen i gang! Han ville ut! Men heldigvis så ble jeg innlagt,fikk stoppa riene,måtte ligge i senga på sykehuset i over en uke,guuud den uka var lang! fikk ikke gå,fikk såvidt lov å dysjen,men det var jo verdt det!! :)
Så det var om mine 2 søte små barn :) Jeg er kjempekjempestolt mamma! <3
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar