Eller ikke!
Har iallefall begynt å gå rundt mosvannet hver dag for å stramme opp kroppen litt hehe,og det er vel 3.2 kilomter rundt,men når jeg nå sitter å ser på frokosten min som består av 2 skiver med MASSE majones og fårepølse og ett STORT glass oboy så ser jeg jo at jeg er langt ifra sunn!!
Har bare 2 kilo igjen som skal av,så jeg stresser ikke hehe
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar