Hun har vært på ferie i risør med sin farmor,så hun har vært lite hos meg de siste 2 ukene,men i kveld kommer hun endelig hjem! Og hun har fri fra barnehagen i ett par uker til,så denne uka skal vi bare slappe av og være late hehe,håper på fint vær :)
Imorgen skal vi på ikea en tur og kjøpe noen nye ting til stua,en sjenk eller vitrineskap :) får se hva vi finner :) og selfølgelig middag på ikea,det elsker emma :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar