

ja nå er det ikke lenge til jeg har bursdag,og jeg vet jeg får penger av familien og jeg har sååå lyst på disse skoene men kan bare kjøpe ett par da....men vet ikke hvilken jeg skal velge! pumps har jeg jo litt av da,og ingen ankelstøveletter...Disse skoene er j oda FAKE,men det driter jeg i,er så mye brostein i denne byen at jeg hadde aldri tørt å gått i ekte CL sko uansett hehe :) Pumpsa koster 999kr og ankelstøvelettene koster 1199kr
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar