onsdag 12. august 2009

Jeg skal på jobbintervju i dag!! :D


Som jeg gleder meg! :) Skal på intervju som pleie assistent på sunde sykehjem. Har så lyst å jobbe med mennesker som har behov for hjelp fra andre. Er bare annen hver helg nå,siden Adrian er så liten enda,men håper på mer når han skal begynne i barnehagen. LYKKE TIL LENE hehe ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar