
Som jeg gleder meg! :) Skal på intervju som pleie assistent på sunde sykehjem. Har så lyst å jobbe med mennesker som har behov for hjelp fra andre. Er bare annen hver helg nå,siden Adrian er så liten enda,men håper på mer når han skal begynne i barnehagen. LYKKE TIL LENE hehe ;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar