
Sola skinner og jeg sitter inne. Adrian ville ta seg en liten lur i halv 12 tia,og nå er klokken halv2! Aldri pleier han å sove så lenge. Har hatt mangen dager med regn nå,så det hadde vært gøy å vært litt ute før jeg må begynne å styre med middag og sånn. Kan ikke vekke han heller,selv om jeg egentlig har litt lyst ;) Ha en fin dag :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar