tirsdag 25. august 2009

Jeg har plutselig blitt verpesyk!!

Jeg har lyst på en til ;)
Emma er nå 6 år og blitt så fort stor,Adrian er bare 8 mnd,men jeg har kejmpelyst på en til baby :)

MEN med mindre storken kommer å leverer en baby på døra til meg,så ser det dårlig ut med en til altså!



1 kommentar:

  1. ååå ja kjenner den
    jeg har også så lyst på en til
    og vi skal ha en til også men planen er å vente til en gang etter bryllupet:-D

    SvarSlett