
Var en sommer (ca 3 år siden vil jeg tippe) så fikk jeg besøk av ei venninne jeg ikke hadde sett på LENGE! Hele dagen gikk i å rydde og å gjøre istand en fest til hun skulle komme,og Lenemor kom vel ikke på at mat må man ha i magen når man skal ut å drikke på kvelden ;)
Det var en veldig festlig kveld,ikke det at jeg husker så alt for mye,men jeg fant iallefall noe morsomt i hagen når jeg våkna dagen derpå! ;)
Ikke vet jeg hva jeg skulle med denne her,for jeg husker jo ikke akkurat at jeg har tatt den med meg ;)
Så nå har jeg lært. SPIS før fest,så slipper jeg å finne rare ting i hagen ;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar