
Vært sååå trøtt,er mye regn her i stavanger,kanskje det er derfor jeg er trøtt? Så i dag s¨å bestemte jeg meg for å ta litt sol :) For det første så er det veldig deilig å ligge der og slappe av,for det andre så nøt jeg stillheten for meg selv der jeg lå. Sovna jeg :)
Meget godt var det,og nå har jeg fått tilbake litt farge i ansiktet,på tide,såg så veldig bleik ut!!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar