tirsdag 25. august 2009

BESTE KJØP!! :D



Etter tips fra en hyggelig dame på DIB så har jeg nå fått kjøpt meg Id bare minerals foundation. Jeg overdriver ikke når jeg sier det er det beste kjøpet jeg har hatt i hele mitt liv! Jeg har alltid brukt kanebo pudderet,og sagt at det var det beste,men NEI,nå har jeg skifta mening! Huden min ser sååå mye finere ut nå med dette pudderet! Ser jo yngre ut og haha ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar