torsdag 27. august 2009


Min datter
er full av latter
og smil
og jeg er glad for at hun
er til

Hun har et indre lys
og en giv
Hun tar imot det som bys
av liv
Med en varme som strømmer
hun følger sitt hjerte
og sine drømmer

Hun er en fri sjel
som gir av seg selv
mens hun går sin egen vei

og jeg er evig takknemlig for
at hun valgte å komme til meg

2 kommentarer:

  1. Nyydelige dikt! :))
    Har du skrevet de selv?

    SvarSlett
  2. Hei! :) Nei,så flink er jeg nok ikke :) Fant di på en nettside,og de passa så fint til barna,så da måtte jeg ha dem på bloggen min :)

    SvarSlett