
Frister veldig å ta med meg barna og flytte til varmene strøk,for nå er jeg drittlei av det stygge været her i stavanger!! :(
Og i dag regner det MASSE. Glad jeg ikke har noen avtaler,denne jenta her holder seg inne når det er så vått ute,jeg er da ikke vanntett (som mamma sa til meg når jeg ville hun skulle være med å leke med meg i all slags vær når jeg var liten hehe.)
Ha en finfin dag :)
Pytt-hopping anbefales på det sterkeste når det e regn. blir kreativ av å ver siddis =)
SvarSlett