Testa nå ut FAKE BAKE instant spray,helsikken så brun jeg ble! :DSer ut som jeg har hatt ett langt oppfold i varmene strøk hehe.
Har bomma LITT på enkelte plasser,tror jeg er for tørr i huden egentlig,men man kan jo kjøpe en olje å smøre på huden før man sprayer tror jeg....
Må og legge til at på de plassene jeg hadde bomma litt,så har jeg bare spraya forsiktig oppå,og vips så ble det jevnt :) Skal prøve å få lagt ut ett bilde om litt :)
MEGET fornøyd!
Får ikke til å "brune"meg selv,sist så det grusomt ut...
SvarSlettSå fine bilder av barna lenger ned på siden:)
De vokser fort.