fredag 18. juni 2010

Har jeg nevnt at jeg har verdens skjønneste unger?? :=)

Hehe,morroklumpene mine,kl 7.30 om morningen,ser en smule trette ut,men kjempeklar for barnehage og skole :)

3 kommentarer:

  1. Hihi... Så noe trett ut der ja!;p Utrolig skjønne unger du har!!:)

    SvarSlett
  2. Søte de er! Ligner veldig på hverandre.

    SvarSlett