Hihi... Så noe trett ut der ja!;p Utrolig skjønne unger du har!!:)
Hihi...så søte!!
Søte de er! Ligner veldig på hverandre.
Hihi... Så noe trett ut der ja!;p Utrolig skjønne unger du har!!:)
SvarSlettHihi...så søte!!
SvarSlettSøte de er! Ligner veldig på hverandre.
SvarSlett