fredag 18. juni 2010

Sommeren så langt i bilder :)

En konsentrert Adrian skal male littegranne :)
Male litt overalt er GØY!! :D Jeg klarte å søle maling på gulvet uten at jeg merka det,så når jeg plutselig ser på gulvet,er det fullt i grønne fotmerker,for jeg har tråkke i det hehe
Søskenkjærlighet <3
Camilla min skjønne venninne som er redd kanina mi ;)
Duenes venn ;)
HJÆLP! Ble litt redd da det kom duer og satt seg på meg hehe


Adrian har forresten vært hos frisøren for første gang i dag ;D Han satt helt stille,flinke gutten! Så nå er han kort på toppen og litt langt i nakken,lille tøffingen min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar