fredag 18. juni 2010

Denne lukter så nydelig!

Sarah Jessica Parker sin nye parfyme,måtte bare kjøpe den i dag,lukter så godt! Må sitte å lukte på armleddet mitt hele tiden nå haha! Lenge siden jeg har likt en parfyme så godt :)
Min favoritt nr 1 er fremdeles J adore fra Dior,men den er jo litt "tyngre",og den jeg kjøpte i dag er en frisk sommerduft :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar