Og jeg gleder meg kjempemasse!!Jeg skal være der 30 juni og 1 juli. 30 juni har jeg jo bursdag og :D
Var der i fjor og,og hadde det SÅ gøy,men da var jeg bare en dag. Denne gangen må jeg få med meg iallefall to :)
Lite nytt har skjedd her hjemme. Sola skinner og jeg er glad :)
Nå skal jeg vaske gulvet (er ikke vits i å gjøre det før barna er i seng,de griser sånn hehe) og så skal jeg i dusjen ,ta ansikts maske og lakke negler :)
Ha en fin kveld alle
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar