Da er jeg den heldige eier av en HTC mobil. Må innrømme at den er en smule avansert hehe,men jeg elsker den! Nå er mitt neste prosjekt å finne ut hvordan jeg stiller alarmen på den ;)
Jeg går å venter på at min nye HTC-mobil skal komme!:) Tror nok den er en smule mer avansert enn min gamle sony ericsson, men satser på at det går greit!;) Heldigvis fungerer min gamle enda, så jeg får ha den som backup om morgenen (der vet jeg iallefall hvordan man stiller alarmen...) ;)
Gratulere med ny telefon!!:)
SvarSlettJeg går å venter på at min nye HTC-mobil skal komme!:) Tror nok den er en smule mer avansert enn min gamle sony ericsson, men satser på at det går greit!;) Heldigvis fungerer min gamle enda, så jeg får ha den som backup om morgenen (der vet jeg iallefall hvordan man stiller alarmen...) ;)
Ha en fin dag!:)