tirsdag 15. juni 2010

Ny mobil....igjen!

Da er jeg den heldige eier av en HTC mobil. Må innrømme at den er en smule avansert hehe,men jeg elsker den! Nå er mitt neste prosjekt å finne ut hvordan jeg stiller alarmen på den ;)

1 kommentar:

  1. Gratulere med ny telefon!!:)

    Jeg går å venter på at min nye HTC-mobil skal komme!:) Tror nok den er en smule mer avansert enn min gamle sony ericsson, men satser på at det går greit!;) Heldigvis fungerer min gamle enda, så jeg får ha den som backup om morgenen (der vet jeg iallefall hvordan man stiller alarmen...) ;)

    Ha en fin dag!:)

    SvarSlett