fredag 2. juli 2010

Hove festivalen var KONGE!!

Herregud! Kjekkeste jeg har vært med på på LENGE!
Var der på onsdagen,på 26 års dagen min.
Fikk bare med meg en konsert da,hehehe,satt på campen hele dagen og pilsa.

Bilde er av meg og Caroline,min søteste tantunge :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar