Lene Miella & CO
fredag 2. juli 2010
Hove festivalen var KONGE!!
Herregud! Kjekkeste jeg har vært med på på LENGE!
Var der på onsdagen,på 26 års dagen min.
Fikk bare med meg en konsert da,hehehe,satt på campen hele dagen og pilsa.
Bilde er av meg og Caroline,min søteste tantunge :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar