tirsdag 8. februar 2011

Jeg ser så frem til vår og sommer!


Nå er jeg jammen lei av regn og kulde,vil ha sol og sommer!!

Neste mnd flytter vi tilbake til byen,og det gleder jeg meg sånn til! Fått leilighet midt i sentrum,passer meg ypperlig!

Vi skal og snart til østlandet,Tommi,kjæresten min, må få ny cellegift og skal inn på scanning,dette gruer jeg meg til,for han har ikke vært i form i det siste! Så er litt beskymra for at kreften hans har spredd seg....Men prøver å tenke positivt :)

Emma har begynt å chatte på internett nå...store jenta mi! Vi har full kontroll over hvem hun chatter med,hun får bare chatte med skolevennene sine,jeg synes internett er skummelt for små barn!

Adrian er forskjøla,IGJEN! Han skal inn på sykehuset for astmatest nå til våren,han hoster og harker året rundt. Både jeg og faren hans har astma,så håper ikke han også har det.

Bali,lille voffsen blir nå snart 4 mnd :) Han er veldig kosen,men også veldig hyper,som valper flest. Vedder på at han springer 60 kilometer i timen han der,frem og tilbake på gulvet hver dag,i en sinnsyk fart :) Vi har kommet frem til at han har ikke adhd,men hele alfabetet til tider ;)

Det var en liten oppdatering :)

Ha en fin dag :)

2 kommentarer: