Bali liker godt å springe i sanden på stranda,men får han vann på labbene,da vil han ikke mer hehe. Pleier å la han springe mye på stranda,og i sørmarka. Nå som det regner mye for tiden,så liker han ikke så godt å være ute,men det må han bare,prøver å få han helt husren. Han gjør i fra seg ute,men sniker seg rundt hjemme og når jeg ikke følger med og legger fra seg ett lite visittkort hehe. Jeg er bare veldg glad i hunden min,han er verdens søteste :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar