torsdag 10. februar 2011

Syk Adrian og lakka negler


Adrian har feber i dag og hoster. Som vanlig,han er syk hele tiden synes jeg! Fikk lagt han til normal tid,og tok meg en gooood lang dysj,og etterpå så lakka jeg neglene mine. Såklart så våkna Adrian akkurat når jeg var ferdig og lakken ennå var våt,så måtte jo gjøre det på ny igjen hehe. Typisk,men sånn er det jo med småbarn i hus,det har skjedd før ;)

Ikveld skal jeg se ett lite stykke thailand og showman så skal jeg legge meg! er veldig trøtt i dag kjenner jeg,litt småuggen i kroppen. Håper ikke jeg begynner å bli syk....

(Ps:
Bilde av Adrian er fra jula,mobilen min er ødelagt og er på reparasjon,så jeg får ikke tatt bilder for tiden....)

Ha en fin kveld alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar