Savna mammaen min veldig i går. Er trist å ikke kunne komme å gi henne en god klem og blomster på morsdagen,men fikk tent ett lys på graven. Det blåser sånn nå i stavanger at jeg valgte å ikke legge blomster på,var redd de skulle blåse bort!
Hadde med meg Bali til grava så han kunne si "hallo" hehe,jeg prater masse med mamma når jeg er der,for jeg vet hun kan høre meg,håper det iallefall!!
Jeg tror livet mitt begynte ved at jeg våknet og ble glad i min mors ansikt.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar