torsdag 10. februar 2011

Liker ikke vaskedag i dag

Idag sto jeg opp med den late foten kjenner jeg! Har lite lyst å gjøre rent,men må jo,for vaskedagen var egentig i går ;)
Og må og skifte på senga,noe jeg HATER,for har dobbeltdyne,og det er stress å ta på dynetrekk syns jeg asså! ;)))

Idag blir det fiskesuppe til middag,med masse laks i ! Det gleder jeg meg til :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar