Idag sto jeg opp med den late foten kjenner jeg! Har lite lyst å gjøre rent,men må jo,for vaskedagen var egentig i går ;) Og må og skifte på senga,noe jeg HATER,for har dobbeltdyne,og det er stress å ta på dynetrekk syns jeg asså! ;)))
Idag blir det fiskesuppe til middag,med masse laks i ! Det gleder jeg meg til :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar