Ja litt blogging må jeg jo få til i en travel hverdag hehehe. Har ikke hatt tid til å blogge så mye det siste halve året,men skal prøve å bli flinkere :)
Nei, har sett det der.. En stund tror jeg bloggen din var helt borte og? Men når jeg leser det siste innlegget ditt så skjønner jeg jo at det har vært mer enn nok for deg/dere da.. =/
Morsomt å se at du har begynt å blogge igjen, har vært stille fra deg en stund nå. Koselig å "se" deg igjen! =)
SvarSlettOg kjempesøt hund da! ;)
Ja litt blogging må jeg jo få til i en travel hverdag hehehe. Har ikke hatt tid til å blogge så mye det siste halve året,men skal prøve å bli flinkere :)
SvarSlettNei, har sett det der.. En stund tror jeg bloggen din var helt borte og?
SvarSlettMen når jeg leser det siste innlegget ditt så skjønner jeg jo at det har vært mer enn nok for deg/dere da.. =/
Ja det har vært litt mye i det siste med både det ene og det andre :/
SvarSlett