Idag SKAL jeg ta meg tid til trening før eldsta kommer hjem fra skolen,og siden jeg har fri idag :) Så da blir det markløft på timeplanen blandt annet :) Gleder meg faktisk,har ikke vært på Trimeriet på to uker,så det blir knalldeilig å komme tilbake!
Ha en fin treningsøkt til dere andre som også skal trimme dere litt idag :)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar