Proteiner til meg og filmer til barna ;) Er mye trening med meg for tiden,har gått ned noen kilo (Hadde gått ned mer om jeg ikke hadde forspist meg så mye i påsken! ) men det er jo bare gøy å trene. Har begynt med spinning også nå,kjempegøy!
Så i går var det en time spinning,og etterpå beinpress. Klarer å presse meg opp i 140 kilo nå! :D Kjenner det godt idag men sånn skal det være ;)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar